Cvičení od 6.1.2020

Cvičení od 6.1.2020

06.01.2020 10:36:41 | Autor Ivana Hlubinková Kožmínová 

Od pondělí 6.1.2020 začínáme cvičit dle platného rozvrhu. Denně si můžete zkontrolovat, zda se lekce koná, či zda se z mimořádných důvodů ruší. U nás není potřeba se hlásit předem (kromě nedělních lekcí flowinu a bosu z důvodu omezeného počtu náčiní). Máte chueť se sebou něco udělat? Prostě přijďte.

Těší se na vás celý tým lektorek a trenérek.

 

 

Milé dámy, už se nemůžete dočkat taky jako my ? Od 6.1.2020 začínáme makat, dřít a užívat si. Volno a odpočinek byl moc dlouhý, takže jen připomínám naši nabídku lekcí, pod vedením skvělých lektorek. Každá z nich je profesionálka, která nejen že umí předat energii a radost z pohybu, ale zároveň ví, jak vést lekci, aby byla ze zdravotního hlediska správně odcvičena, ovlivnila zrychlení metabolismu a tím pádem i váhový úbytek, aby každá naše klientka odcházela domů spokojena sama se sebou. Budeme mít i novinky, které potěší především ty, které se chtějí posouvat a zkoušet nové …

 

PILATES Dáša Mironidi

Pondělí 18.00 - 19.00

Čtvrtek 18.00 - 19.00

Jedná se o jednu z nejoblíbenějších lekcí. Během cvičení se rovnoměrně posiluje celé tělo a zlepšuje se jeho držení. Důraz je kladen na správé dýchání, koncentraci, kontrolu pohybů, přesnost a plynulost provedení. Cviky se zaměřují na posílení tzv. silného centra (oblast beder, břicha od pupku dolů a hýždí), ze kterého všechny pohyby vycházejí. Aby se klientky po čase nenudily, pracuje Dáša i s velkými míči, overbaly, činkami, válci…

JÓGA Ivana Hlubinková Kožmínová

Úterý 19.00 - 20.00 Fitness jóga

Středa 6.00 – 6.50 Flow jóga

Čtvrtek 19.00 – 20.00 Relax jóga

FITNESS JÓGA je moderní forma jógového cvičení, vzniklá na základě hathajógy a aštangajógy. Na rozdíl od tradiční jógy se pozice dynamicky střídají, přičemž je důraz kladen hlavně na sílu a ohebnost. FJ je fyzicky náročnější než tradiční jóga a může proto pomoci i při hubnutí, nebo udržení váhy.

FLOW JÓGA je dynamický druh jógy, v němž se propojuje dech s pohybem. Ranní lekce přirozeným způsobem organismus probouzí a připravuje na změny, kladně působí na metabolismus a pozitivně harmonizuje tělo i mysl.

RELAX JÓGA je jóga zaměřena především na harmonizaci pohybového aparátu a mysli.

KONDIČNÍ A POSILOVACÍ CVIČENÍ Ivana Hlubinková Kožmínová, Lucka Gorecká

Pondělí 19.00 – 20.00

Lekce zaměřené na intenzivní spalovací efekt, zpevnění a formování svalů celého těla. Každý týden se lekce obměňují.

TOTAL BODY je lekce, při které dochází ke komplexnímu formování celé postavy – spalovací trénink v kombinaci s posílením svalů celého těla.

DEEP WORK je nový unikátní cvičební koncept, který propojuje části klidné jógy s posilováním svalů celého těla.

KRUHOVÝ TRÉNINK je velmi oblíbená forma tréninku nejen pro muže, ale poslední dobou i pro ženy. Zvyšuje se při ní fyzická zdatnost, kompenzují se svalové dysbalance, je zaměřena na problémové partie těla, zvyšuje sebevědomí. A samozřejmostí je dobrá parta a pohoda.

CROSS JÓGA je výjimečné cvičení vytvořené Ivanou (nikde jinde si jej nezacvičíte), při kterém se promyšleně propojuje spalovací a posilovací trénink s dynamickými pozicemi fitness jógy. Jedná se o jednu z nejúčinnějších forem tvarování těla se současným spalováním.

POWER STEP je posilovací lekce kombinující kardio spalovací trénink se stepem a posilováním svalů celého těla. Důraz je klden na zapojení svalů stehen a hýždí.

TABATA je královna intervalových tréninků. Jedná se o kardiovaskulární trénink, který prokazatelně zlepšuje výkonnost ve velmi krátkém čase. Tabata je velmi účinná, ale zároveň i velmi vysilující, nejnáročnější, nejefektivnější a nejtěžší metoda tréninku. Není vhodná pro začátečníky. Tabatu můžete buď milovat, nebo nenávidět.

FLOWIN A BOSU  Jana Orszulíková

Neděle 18.00 – 19.00

Neděle 19.00 – 20.00

Jedná se o jednoduché, ale účinné a funkční cvičení na kluzké ploše, při kterém je tělo využíváno jako zátěž. Cvičení je zaměřeno na střed těla, posílení břišních, zádových svalů a svalů pánevního dna. Zlepšuje se stabilita, flexibilita a koordinace pohybu. Jedná se o cvičení vhodné pro začátečníky i pokročilé. BOSU Jedná se o balanční cvičení, které stimuluje svaly hlubokého stabilizačního systému, zajišťuje správné držení těla a zdokonaluje rovnováhu, která je k životu nezbytně nutná. BOSU je bezpečné a umožňuje každému uživateli určit si vlastní úroveň obtížnosti. Největší lákadlo BOSU je, že je velmi zábavné. Cvičení je vhodné pro aktivní sportovce, klienty se sedavým zaměstnáním, seniory, nastávající maminky i ženy po těhotenství.

BASIC BODY STYLING Jana Orszulíková

Čtvrtek 18.30 – 19.30

Posilovací lekce zaměřena na tvarování celého těla, která je vhodná především pro začátečníky a mírně pokročilé klientky.

BE FIT Zuzka Raszková

Středa 19.00 – 20.00

Lekce, která se vrací ke kořenům aerobiku. Jedná se o spojení tanečního aerobiku s posilováním zaměřeným na celé tělo. Lekce je vhodná pro všechny a je výjimečná v našem rozvrhu tím, že si klientky i „zatančí“ a uvolní záplavu endorfinu.